السلام علیک یا ضامن آهو.....
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل طراح قالب
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان منتظران ظهور و آدرس montazeranezohour313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

اللّهم صل علی علی بن موسی الرضاالمرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثرا  الصدیق الشهید صلاةً کثیرةً تامةً زاکیةً متواصلةً متواترةً مترادفة کافضل ما صلیت علی احدٍ من اولیائک.

 

سلام برتو ای شاه خراسان... امروز میخواهم در پناه تو زندگی کنم.... یا ضامن آهو... پناهم بده.... دلم را روانه ی گنبد طلایی ات میکنم ... یا امام رضا حاجاتم را اول از خدا و بعد از تو می طلبم... آقاجان از کدام حاجت بگویم که خود بهتر از دلم باخبری... پس بر درد دلم مرحمی قرار ده.... میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت مبارک باد.

یاحق

آرمیتا-مدیروبلاگ منتظران ظهور



نظرات شما عزیزان:

..................
ساعت0:44---8 مهر 1392
assalamo alaik ya zamene ahoo

آرمیتا-مدیر وبلاگ منتظران ظهور
ساعت14:34---26 شهريور 1392
خطاب به امام رضا (ع):

هواتو کردم

من حیرون تو این روزا



هواتو کردم

دلم میخوادت



میخوام بیام تو آسمون

دورت بگردم

یاحق
پاسخ:..... سلام.........


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
[ سه شنبه 26 شهريور 1392برچسب:امام رضا,آهو,پناه, ] [ 13:14 ] [ آرمیتا ]

درباره سايت

سلام..... به وبلاگ من خوش اومديد..... اميدوارم خوشتون بياد..... و استفاده كنيد ..... البته با دقت بخونيد متنهارو حتما به دردتون ميخوره.... در ضمن نظر يادتون نره ياحق
برچسب‌ها
امکانات وب

وب سایت تفریحی مذهبی بیرق عشق